czwartek, 30 kwietnia 2009

inna bajka


"Nie rezygnuj nigdy z celu, tylko dlatego, że jego osiągnięcie wymaga czasu."
Przeczytałam dziś dziecięciu w jednej z bajek na dobranoc. Cała Polska czyta dzieciom, no baaa to ja nie będę???
Cała Polska czyta dzieciom, bo jakiś mędrzec po kilku fakultetach psycho pedagogicznych tak ciemnemu narodowi czynić nakazał:/ Nie dlatego, że z dziada pradziada dzieciom się czyta, oczywiście jeśli dziad pradziad był piśmienny, a przynajmniej czytaty:), a jak nie był, to chociaż opowiadał:)

A wracając do celu, gdyby ktoś kilka miesięcy temu - kiedy chciałam cały wrapping rzucić w sto diabłów - a srebro oddać na jałmużnę - i ciało wystawić na spalenie - a miłości do drutu nie miałam - oj gdyby ktoś wtedy powiedziałby, że owinięcie druta drutem w sposób bardziej wysublimowany, będzie mi wychodziło tak lekko, jak opowiadanie dowcipów panu Droździe, albo rozwiązywanie testów na IQ pani Dodzie, to bym - mówiąc kolokwialnie - nie uwierzyła:)

Powoli tracę głos...
Prawo do zachowania milczenia jest najmądrzejszym z ludzkich praw...

A kolczyki są wykonane z udziałem fasetowanych oponek turmalinu:)
Miłego łikendu:) Niech odpoczynek czytających udzieli się piszącemu:)

Brak komentarzy: